Miriam Versteegh
België
Ik zit inmiddels in het 5de jaar van academie Arendonk.
Voor mijn eindopdracht ben ik gestart met een graphic novel over m'n werk. Ik werk op een kleine woongroep waar een supergezellige sfeer heerst en waar ik heel veel energie uit haal.
Contact
-
E-mailPlease log in to contact the artist